טכנאי מוצרי חשמל

עבודתו של טכנאי מוצרי חשמל

טכנאי מוצרי חשמל הוא האיש שאתם מקווים מאוד לא להצטרך כל ימי חייכם אך כאשר תצטרכו אותו אתם תקוו שהוא יגיע כמה שיותר מהר. הוא מגיע להציל אותנו כשחלק ממוצרי החשמל לא עובדים, ואם אתם רוצים לדעת בדיוק מה הוא עושה ומה מאפייני עבודתו זה בדיוק הזמן להסביר לכם את הכול.

מה ההכשרה שעובר טכנאי מוצרי חשמל?

טכנאי מוצרי חשמל

טכנאי מוצרי חשמל הוא לא חשמלאי בהכרח. הוא יכול להיות חשמלאי ולמעשה כל אחד שמתעסק בחשמל כנראה יידע לתקן לפחות כמה מוצרי חשמל, אך יש להבדיל בין קורס טכנאי מוצרי חשמל לבין קורס חשמלאי מוסמך ובוודאי לקורס בודק חשמל ברמה הגבוהה יותר. קורסים כאלו נמשכים כמה שבועות עד כמה חודשים, תלוי בפריסת השיעורים, כאשר ההכשרה היא רשמית ומוכרת על ידי משרד העבודה. אותם טכנאים יכולים לספק שירות ללקוחות אם כי מרביתם עוברים את הקורס לידע האישי שלהם. טכנאי מוצרי חשמל צריך להיות בעל זיקה למקצוע ויכולת טכנית לעבוד עם כלי עבודה.

במה יכול לטפל טכנאי מוצרי חשמל?

טכנאי מוצרי חשמל לא יכול לטפל בכל מוצרי החשמל. נכון שזה השם שלו אך בסופו של דבר מוצר חשמלי מורכב יותר כמו למשל מזגן או דוד חשמל לא יוכל להיות מתוקן על ידי טכנאי כזה שלו הסמכה די בסיסית. כמובן שאם לטכנאי יש את הידע המתאים הוא יכול לנסות לתקן את הבעיה אך לפעמים יש בעיות מורכבות מאוד, בעיקר כאלו שדורשות החלפת חלקים, ואז לא בטוח שלטכנאי יהיה מה להציע ללקוח שלו ואפילו לא למוצר שהתקלקל אצלו בבית. עם הניסיון הטכנאי יידע להתמודד עם יותר מוצרי חשמל תקולים, יותר בעיות וכמובן יפתור אותם בצורה מהירה וטובה יותר.

אלו שירותים מעניק טכנאי מוצרי חשמל?

  • טכנאי מוצרי חשמל יכול לטפל ברוב מוצרי החשמל הקטנים בבית כמו למשל פן, מגהץ ואפילו מערכת סטריאו במידה ויש לה בעיה בחיווט שלה או במגעים.
  • מהמוצרים המוכרים ביותר שמתקלקלים אפשר למנות את מדיח הכלים, מייבש הכביסה ומכונת הכביסה וגם בהם יכול לטפל הטכנאי.
  • כלים חשמליים במטבח כמו תנור אפייה, כיריים חשמליים וגם מקרר יכולים לקבל תיקון הולם מטכנאי מוצרי חשמל.

באיזו מתכונת עובד טכנאי מוצרי חשמל?

טכנאי מוצרי חשמל יכול לעבוד באיזה מתכונת שהוא רוצה כיוון שבסופו של דבר רובם עצמאיים ולא כפופים לנהלים של צוות מסוים. כל אחד שסיים את הקורס יכול לעבוד כפי שהוא רוצה החל ממתן שירות רק לחוג החברתי הקרוב שלו בפרסום בפייסבוק ועד שיווק יותר אינטנסיבי שלו במטרה לקבל עוד לקוחות ממעגל רחב יותר. טכנאי מוצרי חשמל יכול לבחור עד איזה אזור הוא מגיע כדי לספק שירות, הוא יכול לקבוע את התעריף שלו והוא גם יכול לקבוע באלו שעות הוא עובד. כמובן שהוא צריך להתאים את עצמו למציאות כיוון שיש מחירון גלוי באינטרנט וכמובן שבשעות הלילה המחיר יעלה.

 

דילוג לתוכן