התקנת סוככים

עבודה כמתקין סוככים

אם אתם רוצים למצוא עבודה בתור מתקיני סוככים כדאי מאוד שתכירו את דרישות התפקיד. אולי הדרישות יפתיעו אתכם ואולי דווקא לא, אולי חלק מהן מזכירות את התכונות שלכם ואולי חלק מהן יהיו רחוקות מכם שנות אור, אך אחרי המאמר הזה תוכלו להפסיק לתהות כי תקבלו את כל הפרטים.

נדרשות שתי ידיים ימניות

כדי להתקין סוככים יש דבר אחד עיקרי שאתם צריכים להבין וזה שאם אין לכם ידע או חוש בבנייה, זה פשוט לא בשבילכם. אין ספק שלא תמיד הרכבת ובניית סוכך תהיה משימה קשה ובוודאי תוכלו להבין כיצד לבצע אותה באופן תיאורטי, אך באופן מעשי זה עניין אחר לגמרי. יש לא מעט אנשים שמתבלבלים בידיים ולעתים עושים טעויות בסיסיות מאוד כי הבנייה וההרכבה פשוט לא בשבילכם. אם אתם לא אוהבים לעבוד עם מקדחה, לסחוב משקלים כבדים ולהיות אחראיים על הבנייה שתלווה את הלקוח לאורך זמן עם האחריות שמוטלת עליכם, העבודה הזו כנראה לא בשבילכם.

לדעת לתת שירות ללקוח

אם אתם רוצים להתעסק בבנייה כי אתם אוהבים את זה תדעו שזה ממש לא  מספיק. כדי להיות מתקין סוככים אתם חייבים לדעת לעבוד מול לקוח. יכול להיות שאתם הכי נחמדים שיש אך הלקוח בסופו של דבר לא מתחשב בדעה שלכם ואולי הוא גם לא כל כך נחמד בעצמו. זה אל אומר שאתם יכולים להיות לא נחמדים אליו כי יש לכם ייצוג של חברה שלמה. לכן חשוב מאוד לדעת לתת שירות כי אם התנאי הזה לא יתקיים, אפילו אם תבצעו עבודה מקצועית יש סיכוי טוב שזה פשוט לא יספיק ולא תוכלו להמשיך לעבוד ובטח לא מול לקוחות, שזו עיקר העבודה.

לעבוד במהירות וביסודיות

זה שאתם יודעים לבנות ויודעים כיצד לתת שירות טוב זה עדיין לא מספיק כדי להתקין סוכך בבית של הלקוח, בין אם מדובר על לקוח מהמגזר העסקי או הפרטי. בסופו של דבר יש צורך לעבוד מהר כי אם לא תעבדו מהר יקרו שני דברים. אחד, הלקוחות שלכם לא יאהבו את זה. השני, לא תספיקו את כל ההזמנות שיהיו לכם ביום.

דילוג לתוכן