עבודה בחברת סלולר

אם אתם יודעים לתת שירות, אם אתם יודעים למכור, אם אתם אוהבים את עולם התקשורת, אולי כדאי שתעבדו בחברת סלולר. עבודה בחברת סלולר יכולה להיות מתאימה לאנשים בכל גיל ולמגוון רחב של תפקידים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על העבודה המגוונת הזו.

לעבוד בחברה גדולה ויציבה

לא שמא אם מדובר על סלקום או על פלאפון חברת סלולר היא חברה גדולה ויציבה. זה יתרון משמעותי ואתם יודעים שככל הנראה רק יצטרכו עוד משרות ולא יצטרכו לקצץ משרות, ובמציאות של מדינת ישראל זה פרמטר חשוב מאוד. תוכלו להיות בטוחים שבמקום העבודה שלכם ירצו אתכם, ורק נשאר לכם לעבוד בצורה נכונה ומועילה למקום. חברותה סלולר רק מתרחבות ושירות הלקוחות שלהן יהיה חייב להמשיך תמיד, כי כמותה משתמשים בטלפונים סלולריים רק עולה מידי שנה.

לעבוד במכירות

• אם אתם יודעים למכור היטב, תוכלו להרוויח משכורת די מתגמלת בחברות הסלולר. החברות הללו מחפשות אנשי מכירות כל הזמן ואתם יכולים להועיל גם להן וגם לעצמכם עם עמלות מכירה נאות במיוחד. אם אתם יכולים לשכנע אנשים ויש לכם קסם אישי, תוכלו להיות באחד הסניפים ולמכור לאנשים. כמובן שיש כמה מקומות שבהם תוכלו להיות, מנקודות השירות של החברה בקניונים ועד מוקד השירות הגדול שנועד לספק תמיכה.

• אפשר גם לעבוד במכירות בטלפון. אם אתם יודעים למכור אך אתם לא אוהבים לעשות זאת פנים מול פנים, יש לא מעט מוקדים טלפונים שיכולים להיות מתאימים גם לכם. סלקום, פלאפון חברת סלולר או כל חברה אחרת רוצה אתכם כבר היום אצלם בנקודות המכירה. יש כאלו בכל מקום כולל בפריפריה, העמלות מכובדות במיוחד והשעות נוחות מאוד, כך שהצטרפות לחברת פלאפון לעבודת איש מכירות היא מתגמלת ומומלצת לאלה שעוסקים בכך.

תמיכה טכנית ואנשי מעבדה

אם אתם לא אוהבים את התחום של המכירות או שאתם פשוט לא טובים בו, יכול להיות שתמצאו עבדוה באגף הטכני. אפשר לספק תמיכה טכנית במוקד טלפוני וניתן גם לעבוד במעבדות המתקדמות של חברות הסלולר שנותנות מענה טוב יותר מכל מעבדה אחרת. אנשים רבים צריכים תמיכה טכנית בין אם מדובר בתיקון מכשירים או בתיקון אנטנות סלולריות, וכמובן גם התקנת האנטנות הסלולריות בכל רחבי הארץ. עבודה כזו יכולה להיות טובה לאנשים מתחום האלקטרוניקה והמחשבים.

אנשי מחשבים- צריכים אתכם!

אם אתם יודעים לתכנת ואתם מחפשים להשתלב בתעשיית הסלולר, יש לא מעט משרות שמחכות לכם. חברות סלולר משתמשות בתוכנות מורכבות ביותר שדורשות מתכנתים מנוסים ומקצועיים. תוכנות שונות של ממסדי נתונים או תוכנות ניהול לעבודה מול לקוחות, שצריכות הצפנה ואבטחה ברמות הכי גבוהות שיש וכמובן תחזוקה מתמדת, למעשה יוצרות לא מעט מקומות עבודה שיכולות להתאים גם למי שמגיע מתחום ההייטק. זו אחריות רבה ומדובר על מידע חשוב ויקר ערך על לקוחות רבים, ולכן התפקיד יכול גם ללמד אתכם הרבה להמשך הקריירה.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן