סדנת שיווק

סדנאות מעולות לעובדים

מה חסר לעובדים שלכם בשביל להצליח, אלו כלים אתם יכולים להעניק להם ואיך ניתן לעשות זאת? התשובה נמצאת בסדנאות מעולות לעובדים. סדנאות אשר מצד אחד מספקות תוכן מעשיר ותוכן ערכי, ומצד שני עצם קיומן גם תורם לשיפור האווירה בארגון ומקדם את שיתוף הפעולה התוך ארגוני. סדנאות לעובדים הן דבר מומלץ ומקובל מאוד בסביבה העסקית של ימינו.

ישנן סדנאות מעולות לעובדים מסוגים שונים, לכל סדנה יש נושא אחר וגם מטרות אחרות. אך מה בעצם הופך סתם סדנאות לעובדים לסדנאות מעולות? כל סדנה מכל סוג יכולה לתרום לארגון, אך אנו ממליצים על סדנאות איכותיות הנותנות מענה לצרכים הארגוניים והאתגרים בעולם העסקים של היום; סדנאות שהן לא רק מעשירות אלא נותנות כלים של ממש, כלים בהם ניתן להשתמש לצורך השגת המטרות הארגוניות. הכלים שהעובדים ירכשו יאפשרו להם להצטיין בעבודתם.

סדנאות לעובדים – רעיונות

להלן 3 רעיונות לסדנאות המתאימות לארגון. סדנאות אלו נוגעות בנושאים שהם בלב ליבה של הפעילות הארגונית ויכולות להתאים לכל ארגון.

סדנת שיווק

ישנם סוגים שונים של עסקים. כל עסק מציע מוצר או שירות אחר ופונה אל נתח שוק ייחודי. אך אם נסתכל על התמונה הגדולה נראה ששיווק הוא תכלית הכל. למאות ההבדלים באסטרטגיית השיווק, כל עסק עוסק בשיווק. שיווק הוא לא רק שילוט, מודעות פרסום או קמפיין ממומן בגוגל, שיווק הוא גם אנשים ותקשורת עם אנשים. בכל ארגון ישנם אנשי שיווק העומדים בחזית המכירות והם אלו אשר מייצרים את ההכנסות עבור הארגון. ארגון אשר רוצה להצליח חייב להשקיע באופן קבוע באימון, הדרכה ומתן השראה ומוטיבציה לאנשי המכירות שלו. סדנת שיווק לעובדים היא סדנה מאוד חזקה ומאירת עיניים לכל מי שעוסק בשיווק ומכירות, אך גם לכלל עובדי הארגון, הרי בסופו של דבר שיווק נמצא בכל מקום.

סדנת משא ומתן

בעולם העסקים אנו תמיד עוסקים במשא ומתן וזה לא משנה על איזה כיסא בארגון אנו יושבים. זה יכול להיות המנהל הבכיר וגם העובד הזוטר, אלמנטים של משא ומתן נמצאים איתנו בכל עת, גם אם נכנה אותם בשמות אחרים. כישורי משא ומתן הם דבר חשוב ביותר בארגון ובחיים בכלל. אך רובנו איננו מבינים את הדבר הבסיסי ביותר במשא ומתן; משא ומתן הוא ניהול של דיאלוג הכולל הקשבה לצרכים של הזולת על מנת להגיע לפתרון שהוא לטובת שני הצדדים. בעזרת סדנת משא ומתן ניתן ללמד את העובדים את העקרונות העומדים מאחורי משא ומתן מוצלח וכיצד להשיג תוצאות. זהו כלי חשוב מאוד אשר תורם בהיבטים שונים של הפעילות הארגונית.

סדנת שיווק

סדנת עמידה מול קהל

חלקנו עשויים לטעות ולחשוב שעמידה מול קהל היא מושג הרלוונטי לאומנויות הבמה. פחד קהל הוא גורם משתק אשר משפיע על כל מי שחווה אותו גם בסיטואציות די פשוטות של שיחה עם לקוחות, קולגות או מנהלים בארגון. כל גורם בארגון עשוי להפיק תועלת חשובה מסדנת עמידה מול קהל. אך ישנם גורמים בארגון הזקוקים לכישורים אלו יותר מכל. היכולת לעמוד בביטחון ולהעביר את המסרים היא יכולת חשובה מאוד למנהלים, דוברים, אנשי מכירות ובעלי תפקידים שונים בארגון. סדנת עמידה מול קהל מחזקת את הביטחון העצמי ומעניקה את הכלים המעשיים לצורך עמידה בטוחה מול קהל.

דילוג לתוכן