לימודי עיצוב פאות

אם נראה לכם שפאות זה תחום יצירתי מאוד אז למה שלא תעבדו בו? אולי תוכלו להיות מעצבי פאות מעולים ומקצועיים וזה בדיוק הזמן להבין כיצד אפשר להתחיל את המסע לקריירה הבאה שלכם. אולי זה ייראה לכם כמו מקצוע לא כל כך רווחי אך מהר מאוד תבינו שיש כמה הנחות שגויות מאוד לגביו.

מה כוללת תכנית הלימודים?

תכנית הלימודים בעיצוב פאות כוללת תחילה חומר תיאורטי. יש צורך להבין מי קהל היעד של הפאה וכיצד אפשר להתאים לו את הפאה המושלמת כאשר גם עיצוב פאה בהתאמה אישית הוא שירות נפוץ וחשוב מאוד בימינו. פאות נוכריות יכולות להיות מעוצבות במיוחד גם משיער סינטטי וגם משיער טבעי ויש צורך להבין את ההבדלים, את השיקולים בבחירת הפאה ועוד. הסיבה ליד התיאורטי החשוב הזה הוא שמעצב פאות גם צריך לדעת לייעץ ללקוח ולהסביר לו מה ההבדלים, מה היתרונות, מה החסרונות וכן הלאה. השלב המעשי כמובן כולל שיטות מדידה, תפירת טרסים, הרכבת הפאה לפי סוג השיער ועוד נושאים רבים ומגוונים.

אלו נושאים נלמדים בקורס?

  • לא משנה היכן תלמדו, בין אם לימודי עיצוב פאות בבני ברק או לימוד עיצוב פאות בירושלים, נושאי הלימוד יהיו זהים. הנושאים מגוונים מאוד ואת כולם תלמדו ללא החסרה ואין בחירה כיוון שמדובר בקורס יחסית קצר ביחס למקצועות אחרים.
  • למשל, שילוב של אביזרי עזר בשיער, יצירת פסים עם נייר כסף לפאה, כלים ליצירת סקין לפאה, סוגי רשתות ומחטים, שימוש נכון בגומיות, סירוק וחפיפה, סוגי פאות והתאמה ללקוח, אחיזה נכונה במספריים, תספורות במגוון סגנונות, מיזוג צבעי שיער וכן הלאה.
  • כמו כן לצד הלימודים המעשיים ליצירת ועיצוב פאות יש צורך ללמוד כל מיני נושאים אחרים שקשורים באופן ישיר לעבודה כעצמאי בתחום כמו למשל שלבי פתיחת העסק, מיתוג ושיווק עסק, פניה לקהל היעד המתאים, ייחודיות מול עסקים אחרים וכן הלאה.

מהם תנאי הקבלה?

תנאי הקבלה ללימודי עיצוב פאות שונים ממקום למקום. עם זאת הקבלה לקורס עיצוב פאות בבני ברק יכול להיות דומה מאוד לקורס עיצוב פאות במקומות אחרים כאשר לרוב יש צורך בריאיון קבלה בלבד.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן