שוטף רכבים

שוטף רכבים במכוני שטיפה

אם אתם סטודנטים ואתם רוצים למצוא דרך משתלמת להרוויח כסף גם במהלך הלימודים, יכול מאוד להיות שתתאים לכם עבודה כשוטפי רכבים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, כדי להחליט אם זה מתאים לכם או לא.

לא רק מכונות שטיפה

מכוני שטיפת רכבים לא מפעילים רק מכונות שטיפה אוטומטיות, אשר מסיעות את הרכב פנימה ושוטפות את חלקו החיצוני, שכן אחרת השטח הפנימי של כל הרכבים היה נראה ומריח כמו הצרות שלכם ביום רע במיוחד. במכוני שטיפה עובדים גם אנשים בשר ודם, אשר דואגים גם לנקות כתמים חיצוניים שמכונות השטיפה לא הצליחו להוריד (אין הרבה כאלה, אבל אם יש – צריך לדאוג שהם לא יהיו), וגם לנקות את הרכב מבפנים. ומה זה אומר?

  • לרוקן פחים
  • לשאוב אבק באמצעות שואבי אבק קטנים
  • לנקות את הכתמים שעל הריפודים
  • לסדר בערימה אחת את כל הדיסקים / מסמכים / חפצים שמוצאים
  • לתלות עץ ריח שיפיץ ריח נעים

אם לסכם – לא מדובר בעבודה מאוד קשה, אבל היא צריכה להיות יסודית, כי בעלי הרכבים ירצו לקבל בחזרה רכב נקי באמת. אז למרות שיכול להיות שאתם לא מאוד אוהבים לנקות, קחו בחשבון שמדובר בעבודה עם עוד חבר'ה צעירים, ממש כמוכם, ובעבודה שמתבצעת בדרך כלל עם המוזיקה שאתם אוהבים ברקע, כך שאנחנו בטוחים שתמצאו אותה מהנה למרות הקונוטציה הנלווית לעבודה.

כמה מרוויחים בשטיפת רכבים?

ידענו שזאת השאלה הבאה שתשאלו, וכמובן שהתשובה היא לא חד משמעית, כי בכל מקום משלמים קצת אחרת. אחרי הכול – תחנות השטיפה הן בבעלות פרטית, והבעלים הם אלה שמחליטים מה יהיה שכרם של העובדים. בכל מקרה, ממידע שהצלחנו לאסוף על השכר הממוצע בתחום עולה, כי מדובר במשכורת של בין 4,500 – 5,500 ₪ לחודש בעבור 140 – 220 שעות עבודה חודשיות. לא השכר הגבוה ביותר במשק, אבל בהחלט שכר שמאפשר לכם לחיות, ואפילו לחסוך.

עבודה מושלמת ומשתלמת לסטודנטיםשוטף רכבים

אין ספק, כי עבודה כשוטף רכבים במכון לשטיפת רכבים היא לא העבודה לחיים, אבל היא בהחלט יכולה להיות עבודה מושלמת ומשתלמת במהלך הלימודים. מעבר לכך, מי שיהיה טוב וידע איך לקדם את עצמו, יכול למצוא את עצמו אחרי תקופה מסוימת של עבודה, מנהל את צוות העובדים, ומשם הדרך להשתלב בצוות הניהולי של מכון השטיפה כולו – הולכת ונהיית קצרה. אז אם מתאים לכם לשטוף מכוניות ולנקות לא רק אותן אלא גם את הראש – אין ספק שזאת העבודה שמתאימה לכם ושאתם יכולים ללכת על זה בלי לחשוש. בהצלחה!

המאמר באדיבות עוז בת גלים – יבואנית ומשווקת מכונות שטיפה

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן