שוזר פרחים

שוזר פרחים – מקצוע שמריח טוב

אם אמנות מדברת אליך, ובעיקר אם היא מדברת אליך בפרחים – יש לנו את המקצוע המושלם עבורך: שוזר פרחים מקצועי. עבודה עם פרחים עושה תמיד טוב לנשמה, ואם היא גם משמחת אנשים אחרים – אז על אחת כמה וכמה.

מהי, בעצם, שזירת פרחים?

מדובר באמנות יפנית מסורתית עתיקה, המכוונת ליצירת זרי פרחים השזורים זה בזה בצורה מרשימה המותאמת לאירוע או למעמד. יש מגון טכניקות שזירה, המאפשרות לשוזרי הפרחים המקצועיים להפיק תחת ידם זרים מרהיבים ביופיים, אשר הופכים כל אירוע ללא פחות ממושלם.

מה צריך לעשות כדי להיות שוזר פרחים?

מי שמעוניין לעסוק בתחום צריך לעבור קורס שזירה מקצועי. מי שמעוניין ללמוד את כל טכניקות השזירה ולהצליח להפיק תחת ידיו זרים מיוחדים באמת, כדאי שיבחר בקורס המועבר על ידי שוזרים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים, והמתקיים, כמובן, במכללה מוכרת אשר בתום הלימודים תעניק לכם תעודה רשמית של שוזר פרחים.

אז מה לומדים בקורס?

במהלך קורס שזירת פרחים לומדים את כל מגוון הטכניקות לשזירת זרים, ואת כל מה שצריך לדעת על מנת שיהיו יפהפיים ותואמי אירוע:

  • מידע אודות משפחות הפרחים השונות
  • מידע אודות פרחים מסוימים הפופולריים ביותר בתחום שזירת הזרים
  • מידע על דרכי הטיפול האופטימליות בסוגי הפרחים השוניםשוזר פרחים
  • טיפים חשובים אודות פרחים שרצוי לשלב יחד בתהליך השזירה
  • מידע חשוב אודות הצבעים שמשתלבים יחדיו בצורה הכי טובה

החומר הנלמד בקורס לא מועבר רק בצורה תיאורטית, אלא גם בצורה מעשית, והתלמידים נדרשים לשזור מספר זרים במהלך הקורס, כמו גם, כמובן, במשימת הסיום.

איזו הסמכה מקבלים בסיום הקורס?

כל מי שעומד בדרישות הקורס מקבל בדרך כלל תעודת שוזר פרחים מקצועי, אשר תאפשר לו להשתלב בצוות העובדים בחנויות פרחים ובחברות המציעות זרי פרחים שזורים לאירועים שונים.

אין ספק, כי מקצוע שזירת הפרחים הוא מקצוע שעושה טוב לנשמה, ומאפשר לאנשים היצירתיים שבינינו לתת דרור ליצירתיות ולשזור זרים מרהיבים, במגוון גדלים וצבעים.

אז אם גם אתה רוצה למלא את חייך ואת חיי אנשים אחרים בפרחים – בחר קורס מתאים והפוך לשוזר פרחים מקצועי שיוצר זרים מרהיבים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן