השתלות שיניים

רפא שיניים מומחה לשתלים

רופא שיניים מומחה לשתלים יכול לסייע לנו בהתמודדות עם מגוון בעיות שיניים

בעיות שיניים הינן בעיות קשות אשר עלולות להחמיר במידה ואינן מטופלות כראוי ובזמן, ורבים מהפעמים אנו זקוקים להשתלת שתלים מסוגים שונים בכדי להתמודד עם הבעיה הספציפית שלנו, ולכן רופא שיניים מומחה הינו בעל מקצוע חשוב לנו ביותר, אשר כדאי להכיר את עבודתו.

אז מה כדאי לדעת על רופא שיניים מומחה לשתלים ומה כוללת העבודה?

  • השכלה בסיסית: כמו כל רופא שיניים, גם רופא שיניים מומחה לשתלים צריך ללמוד קודם כל תואר ברפואת שיניים. לימודים אלה כוללים שלוש שנים של לימודים פרה-קליניים באוניברסיטה, ולאחר מכן עוד שנתיים של לימודים קליניים במוסדות העובדים עם האוניברסיטה בשיתוף פעולה. לאחר סיום הלימודים יוכל הרופא להתחיל את התמחותו.
  • התמחות: רופא שיניים מומחה לשתלים צריך לעבור התמחות בהשתלת שתלי שיניים, אולם אין בארץ התמחות כזאת ולכן רוב הרופאים בעלי תעודת התמחות מסוג זה רכשו את השכלתם בחו"ל. למרות האמור, ישנה חלופה בארץ להתמחות זו הנקראת התמחות בפיודונטיה, כלומר במחלות חניכיים. בשילוב עם התמחות בכירורגיית פה ולסת הופכת התמחות זו להתמחות בשתלים בארץ.
  • עבודתו של מומחה לשתלים: לרוב, רופא שיניים מומחה בהשתלת שתלים יעסוק בעבודתו גם בביצוע הליכים טיפוליים רבים אחרים, היות וגם הכשרתו כוללת הכשרה בתחומי טיפולי שונים. למרות זאת, אנו מוצאים יותר ויותר רופאים המקימים מרפאות פרטיות אשר עוסקות במספר טיפולים מצומצם ביותר, וכאשר מדובר על השתלות שיניים נוכל למצוא מרפאות העוסקות אך ורק בהשתלות שיניים, אולם מציעות כמה סוגים של השתלות אלו.השתלות שיניים
  • שכר: רופאי שיניים בכלל, ורופאים המתמחים בהשתלות שיניים בפרט, הינם בין הרופאים אשר מרוויחים את הסכומים הגבוהים ביותר בעולם הרפואה. רופא שיניים מומחה לשתלים בעל עד חמש שנות ניסיון ירווח בממוצע בין 10,000-15,000 ₪ בחודש, כאשר לאחר חמש שנים אנו רואים קפיצה משמעותית בסכומים ותוספת של כ10,000-15,000 ₪ למשכורת. כמובן שרופאים העובדים בצורה פרטית בתחום השתלות שיניים מרוויחים סכומים גבוהים אף יותר.
  • יתרונות בעבודת מומחה: כמובן שישנם יתרונות רבים לעבודתו של מומחה בהשתלות שיניים, מלבד היוקרה והשכר הגבוהה. רופא מומחה בהשתלות שיניים הינו רופא מקצועי ביותר בתחום, אשר יכול לבצע עבודה טובה בהרבה מזאת של רופא אשר נתקל רק בכמה מקרים מועטים של השתלות שיניים, כך שאנו יכולים להיות בטוחים באיכות עבודתו. כמו כן, רופא מומחה לרוב יכול לסייע במקרים ייחודיים יותר, אשר להם אין מענה אצל רופא שאינו מתמחה בתחום.

העבודה כרופא שיניים מומחה לשתלים הינה עבודה מספקת ביותר

רופא שיניים מומחה להשתלות שיניים יכול כאמור לסייע לנו במגוון רחב של בעיות, ולכן הינו אדם בעל השפעה רבה על חייהם של אחרים, אשר עושה עבודה שהינה גם מספקת וגם רווחית ביותר.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן