צלם חוף נודיסטים

מה שהיה בעבר פנטזיה פרועה של אנרכיסטים הפך בעזרת שירותי הצילום של גוגל למשרה לגיטימית. צילום חוף נודיסטים מיועד עבור מי שמחפש המון עניין, אתגר וחשיפה אל אנשים צבעוניים ומגוונים. הצילום מתבצע בחופים רבים בעולם, ונועד על מנת להעשיר את בסיס התמונות של גוגל סטריט ויו.

Photographerבמסגרת פרויקט צילום פני כדור הארץ מעסיקה גוגל סיירים מצוידים בתיקי גב במשקל של 20.4 קילוגרם, עם מכשיר המכיל 15 מצלמות המצלמות תמונה פנורמית בכל 15 שניות. המשרה דורשת הליכה רגלית לאורך החופים ונשיאה של כונן אחסון, ציוד תקשורת וציוד מדידה. היתרונות של המשרה ברורים: קרבה אופטימאלית אל מאות גברים ונשים בעירום מלא, כמו גם שיטוט על חופי ים מרהיבים ביופיים. מצד שני, יש גם המון חסרונות. המשרה כרוכה בהליכה כוללת של מעל 1,000 ק"מ, ומפגש לא רצוי עם נודיסטים בעלי מראה מפוקפק.

דרישות התפקיד: כישרון צילום, כושר גופני ויכולת ביטוי

הניסיון או ההכשרה הדרושים עבור המשרה מעידים על כך שמדובר בתפקיד מורכב:

א. כישרון צילום – על העוסקים במשרה להיות בעלי אוריינטציה מינימאלית לתחום הצילום. הם אמנם לא מבצעים את הצילום בעצמם, אלא רק נושאים את המצלמה המיוחדת, אולם בסופו של דבר הם אחראיים על איכות התמונות, זוויות הצילום ועוד.

ב. כושר גופני – אדם מוגבל בתנועה לא יכול ללכת שעות ארוכות על חול ים. יש צורך בכושר גופני ברמה סבירה ובמוטיבציה גבוהה.

ג. יכולת ביטוי – המשרה כרוכה באינטראקציה עם המון אנשים, שלא מבינים מדוע מכוונת עליהם מצלמה. תפקידם של העובדים הוא להסביר את הפרויקט, למנוע עוגמת נפש בשל הפרת פרטיות, ולהביא לידי ביטוי את הערך המוסף של המשרה.

מי מעסיק את הצלמים?

הפרויקט של גוגל הוא לא היחיד שדרש העסקת צלמים עבור חופי נודיסטים. בין היתר ניתן לציין סוכנויות נסיעות, לשכות תיירות, וגורמים מקצועיים המעוניינים לשווק או לפרסם חופים מסוימים בשל הנטייה של התושבים להתרחץ בעירום. יחד עם זאת, התמונות המלוות את המשרה עוברות בסופו של דבר צנזורה. התמונות מטושטשות על מנת למנוע פגיעה בפרטיות של הרוחצים, וגם כדי לחסוך תביעות.

לסיכום, מי שאוהב לצלם ורוצה לקחת על עצמו משרה מאתגרת ומעניינת מוזמן לפנות אל חברת גוגל בארץ ובעולם. סביר להניח שיהיה קשה מאוד למצוא חופי נודיסטים בישראל, או לקבל אישור על פרויקט צילום מן הסוג הזה, אך בארצות הברית ובמדינות רבות באירופה מדובר על משרה לגיטימית לחלוטין.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן