פתחת חברה להשכרת מנופים?

חברה להשכרת מנופים יכולה להיות רווחית ביותר לבעליה. אלו סוגי המנופים שאתה חייב שיהיו לך?
מנוף הינו כלי שימושי ביותר, המאפשר להרים משאות כבדים לגבהים גבוהים ביותר בקלות, ולכן אנו רואים שימוש נרחב למדי בו בבנייה, ייבוא וייצוא ואף הובלות מסוגים שונים. חברת השכרה אשר יכולה לספק מנוף לכל צורך יכולה להיות רווחית ביותר, וחשוב לדעת אילו סוגי כלים מומלץ לרכוש בכדי להפוך אותה לכזאת.

אז אילו מנופים מומלץ לרכוש לחברת השכרה?

• גלגלת: מנופי גלגלת יכולים לשאת משאות קלים יחסית, ויתרונם הבולט ביותר הינו המחיר הזול של רכישתם ושל הפעלתם. כל חברת השכרה צריכה שיהיה ברשותה לפחות מנוף גלגלת אחד, אשר יוכל לשמש להרמת משאות קלים יחסית במקרים בהם אין צורך במנוף גדול. מנופי גלגלת עובדים על מערכת גלגלות, כאשר כל הוספה של גלגלת למערכת מקלה על הרמת המשא, כך שניתן לבחור מבין מבחר סוגים את הסוג המתאים של מנוף לצרכי הרמה מסוימת.
• עגורן: עגורן הינו המנוף הגדול ביותר, אשר כולנו מכירים על רקע ערים בהן נבנים בניינים גבוהים. לעגורן ניתן לחבר גם משקלים גדולים למדי ולהניף אותם לגבהים גבוהים מאוד, כאשר העגורן עצמו אינו תופס מקום רב, ומיוצב בעזרת יחידות בטון בבסיסו. מנוף מסוג זה חשוב ביותר לכל חברת השכרת מנופים היות והוא נחוץ באתרי בנייה רבים.
• הידראוליים: מנוף הידראולי הינו מנוף המאפשר הרמה של המשאה שלו באמצעות מערכת בוכנות הפועלות על שמן או מים. מנוף הידראולי יכול להרים משקלים כבדים יותר מאשר מנוף גלגלת, ולכן הוא רלוונטי להרמות משאות כבדים כגון חומרי בניין, אולם הפעלתו יקרה יותר ולכן מומלץ להחזיק בחברת ההשכרה גם מנוף מסוג זה וגם מנוף גלגלת בכדי להציע טווח מחירים אטרקטיבי יותר לשכירת מנוף.

מנופים

שלושת המנופים שהוזכרו עד כה חשובים לכל חברת השכרה המכבדת את עצמה

חברת השכרה צריכה להיות מסוגלת לספק מנוף לכל מצב, כאשר ההבדל בין הסוגים השונים משמעותי, ולכן חשוב שלכל חברה יהיה לפחות מנוף אחד מכל סוג- הידראולי, גלגלת ועגורן, כך שניתן יהיה לתת מענה לכל צורך של לקוחות החברה בתחום.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן