אסאדו

עבודתו של שף אסאדו

שף אסאדו מכין מגוון רחב של מנות לכל סוגי האירועים. התייעצות עם השף יכולה לעזור למי שמתלבט לגבי הרכבת תפריט לאירועים מיוחדים. התפקיד העיקרי של השף הוא להסביר לבעלי האירוע על מאפייני הבשר ושיטת הצלייה. בנוסף, קייטרינג אסאדו כולל כמה תכונות שאין בסוגים אחרים של מנות:

א. חיתוך רצועות ארוכות – שף אסאדו יודע לבחור את החלק שממוקם בין הצלע לבית החזה. לאחר מכן עבודתו כוללת חיתוך לרצועות ארוכות, שהן למעשה עצם עם בשר. הבשר מאוד סיבי ולכן החיתוך המדויק הוא חלק בלתי נפרד משירותי אסאדו לאירועים.אסאדו

ב. צלייה או בישול – מומלץ לשלב אסאדו בתבשילים ארוכים, או לחילופין לצלות אותו על אש נמוכה. שף אסאדו שמעורב בהפקת אירועים אמור להתחיל את תהליך הצלייה כמה שעות לפני קבלת הפנים. בצורה כזו הוא יכול מצד אחד להגיש את הבשר כאשר הוא חם טעים, אך מצד שני לשמור על משך הצלייה הנדרש עבור הסוג הזה של הנתח.

ג. תיבול – עבודתו של שף אסאדו כוללת כמובן תיבול. שף מקצועי שאחראי על שירותי קייטרינג אסאדו לא ירשה לעצמו להתפשר על איכות התיבול. הוא ישקיע בתיבול את חומרי הגלם הטובים ביותר ויבחר אותם בקפידה. זו למעשה הדרך היחידה להפיק מקסימום תועלת מהנתח והבשר.

מה מיוחד בקייטרינג אסאדו לאירועים?

יש כמה סיבות שבגללן כדאי לשלב תפריטי אסאדו באירועים פרטיים או עסקיים. ראשית, רוב המוזמנים אוהבים את הטעם של האסאדו ונהנים לאכול אותו במהלך האירוע. השילוב של אסאדו עולה בקנה אחד עם המאפיינים של אירועים קטנים וגדולים והוא מתאים גם למי שרוצה להפיק ימי גיבוש לעובדים, אירועי הרמת כוסית לסוף ותחילת השנה, אירועים לבני משפחה בלבד וכן הלאה.

שנית, קייטרינג אסאדו מתאים מאוד לקבלת פנים. אפשר לשלב אותו כמובן גם בחלקים אחרים של האירוע ובעיקר לקראת הגשת המנות העיקריות, אך אין ספק שאופי ההכנה אידיאלי לרגע שבו המוזמנים מתחילים להגיע. בהקשר הזה, התפקיד של שף אסאדו הוא לייעץ לבעלי האירוע ולעמוד לרשותם בכל שאלה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן