בריכה חיצונית

עבודתו של מתקין מזרקות בבריכות

בריכה חיצוניתמתקין מזרקות בבריכות הוא בדרך כלל איש מקצוע שמציע עוד מגוון רחב של שירותים. מלבד ההתמחות שלו בבניית בריכות, עליו להכיר את הנושאים הבאים:

סוגי בריכות

כל קבלן בריכות אמור לדעת להמליץ ללקוח על סוג הבריכה שמתאימה לו. את ההמלצה יש לבסס על צרכי הלקוח, מסגרת התקציב שעומדת לרשותו וגודל הגינה או החצר. ההבדלים הבולטים הם בין בריכה מקורה, פתוחה ומחוממת. יש גם קבלני בריכות שמציעים שירות למוסדות ומתמחים בבניית בריכה אולימפית, חצי אולימפית, בריכה לקאנטרי קלאב או בריכות הידרותרפיה.

ייעוץ למפעילי בריכות

קבלן בריכות מספק גם שירותי ייעוץ. הניסיון שעומד לרשותו מאפשר לו להציע ייעוץ למפעילי בריכות טיפוליות, ייעוץ ארגוני לבעלי ומנהלי אתרי רחצה וכמובן ייעוץ ללקוחות פרטיים שבונים בריכה בחצר.

שירותי תחזוקה

עבודתו של מתקין מזרקות בבריכות לא מסתיימת לאחר ההתקנה. עליו לעמוד לרשות הלקוח גם לטיפול בתקלות ובעיות ולהציע שירותי תחזוקה. בין היתר, הוא צריך למנוע שחיקה של המזרקה ולטפל במים כדי להרחיק קורוזיה, חיידקים ומזיקים. שירותי התחזוקה ניתנים על ידי קבלן בריכות עם ניסיון וידע.

איך הופכים להיות מתקין מזרקות?

קבלני בריכות בדרך כלל צוברים מספיק ניסיון בענף שמאפשר להם להציע שירותים נוספים. עם זאת, לא כולם בוחרים להתמחות בהתקנת מזרקות. הסיבה העיקרית לכך היא הביקוש הנמוך יחסית לשירותים מן הסוג הזה.

במילים אחרות, רק למעטים מאתנו יש את המשאבים הכלכליים הנדרשים על מנת להתקין ולבנות מזרקות. אפילו התקציב של מוסדות, ארגונים, בתי מלון ומכוני ספורט או קאנטרי קלאב לא תמיד פוגש את העלות הממוצעת של בניית והתקנת מזרקות.

מצד שני, מתקין מזרקות דווקא יכול להשתמש בשירותים שהוא מציע כדי לבדל את עצמו מול המתחרים. למרות שהוא מציע את השירות רק לעיתים רחוקות, הוא רשאי לגבות מחירים גבוהים ולכסות על ההשקעה. בשביל לעשות את זה הוא צריך להתמחות בעניינים שקשורים לאינסטלציה, מערכות חשמל וכמובן בנייה. כל אלו יחד מאפשרים התקנה ובנייה של מזרקות בכל סוגי הבריכות והאגמים המלאכותיים.

המאמר נכתב באדיבות:

ציון זוארץ – קבלן בריכות שחייה

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן