השכרת פיגומים

עבודה על פיגומים סיכונים אפשריים

עבודה על פיגומים יכולה להיות מסוכנת במיוחד. אולי נדמה שהפיגומים לא מהווים כל סכנה אך זה רק בגלל שאתם רואים פיגומים שנבנו בדיוק רב ובעבודה מנוסה ומקצועית. כל מיש מתעסק עם פיגומים או נמצא לידם צריך להבין מה הסכנות האפשריות בשימוש בהם והמאמר הזה יסביר לכם את הכל.

נפילה מגובה רב

אחד הסיכונים הברורים ביותר מהפיגומים היא כמובן נפילה מגובה. אין ספק שגם נפילה מגבה של כמה מטרים ספורים יכולה להיות קשה מאוד אז דמיינו לעצמכם עד כמה תהיה מסוכנת נפילה מגובה רב של עשרה מטרים או יותר. נפילה כזו לא רק מסוכנת באופן מיידי לחיי אדם, ככל הנראה היא תיגמר במוות או בפגיעות קשות אם מדובר בנס. נפילות כאלו יכולות לקרות סתם כך באמצע העבודה בגלל דריכה במקום לא נכון או מעידה. יכול גם להיות שאותו עובד יתעלף או יסבול מבעיה רפואית אחרת כשהוא על הפיגום וזה מסוכן לא פחות.

התפרקות של הפיגומים

יכול להיות שהעובד יהיה בריא לחלוטין והוא כמובן לא ימעד, אך הפיגום יהיה זה שיתפרק. מצב כזה עגום עוד יותר כי הנזק יהיה הרבה יותר גדול. לא רק שאותו עובד ייפול ויינזק, עוד עובדים שנמצאים בסביבתו ייפלו ולעתים כמות הנפגעים תהיה גדולה מאוד. כמו כן יהיה צורך לבנות את הפיגומים שוב לאחר מכן כך שגם פירוק שלהם בלי שאין איש עליהם יכולה ליצור לעובדים במקום עבודה קשה, אי עמידה בזמנים וגם פגיעה באוזניים ובעיניים בגלל הרעש הרב שיהיה במקום והאבק הרב שיתפזר.

כיצד נמנע אסונות כאלו?

דיברנו על כל מיני אסונות שיכולים לנבוע מקניית או השכרת פיגומים שכחלקן קשות מאוד וחלקן יחסית פשוטות. עכשיו הגיע הזמן לדבר על מה שחשוב באמת, כיצד אפשר למנוע את הסיכונים הללו. בין אם בחרתם בהשכרת פיגומים או בקנייתם, אתם חייבים להרכיב אותם בצורה נכונה. אם אין לכם צוות מוסמך למשימה תדאגו שיהיה כזה. כמו כן האסונות הללו יכולים להימנע אם העובדים יהיו קשורים לפיגומים ויידעו לעבוד נכון, ולעולם לא לבד.

דילוג לתוכן