מנהל פנסיון לכלבים

עבודה כמנהל איכות הסביבה

 

איכות הסביבה

איכות הסביבה הוא תחום אשר נוגע לכל אחד מאתנו באופן אישי גם אם איננו מרגישים זאת ביום יום. שמירה על איכות הסביבה ופתרונות יצירתיים לשמירה עליה הינו חלק מהמאבק של כל הארגונים לאיכות הסביבה. בעולם המודרני אנו נמצאים במרוץ כנגד הזמן כאשר כמעט כל פעולה גורמת לנזק לכדור הארץ שלנו. מכוניות, מפעלים, פסולת, אי שמירה על סביבה נקייה, השלכת פסולת למקורות מים, שימוש בשקיות ניילון, אוכל מעובד, כריתת עצים, ועוד אינספור דוגמאות וסיבות לכך שהכדור שלנו מזדהם ונהרס.

לעומת זאת, יש גם צד חיובי, ישנם היום פתרונות רבים ומגוונים לשמירה על איכות הסביבה. את האג'נדה הירוקה בהחלט ניתן להפוך למקצוע מניב כך שתוכלו למצוא את עצמכם בתחום המספק ביותר שיש בו אין סוף אפשריות לעבודה אשר תתאים לכם.

אתרי הטמנת פסולת הינם חשובים וחיוניים ביותר עליהם להיות מתקדמים בעלי פתרונות הנדסיים ואקולוגים תוך עמידה בתנאי כל התקנים והחוקים. לדוגמא אתר מטמנות הפסולת אפעה בו יצחק בורבא משמש כמנכ"ל הינו אחד מאתרי הפסולת הגדולים והמתקדמים בישראל אשר אחרים לשינוי חסר תקדים בשמירה על הסביבה בארץ. מנהל איכות הסביבה הינה עבודה שיש לה דרישה וסיפוק אדיר וחסר תקדים אשר קשה למצוא בכל תחום אחר.

איכות הסביבה

עבודה כמנהל איכות הסביבה

אם יש לכם כישרון להנהלה עומדות בפניכם אפשריות רבות ומגוונות במוסדות וארגונים שונים שתוכלו למצות את הכישרון שלכם וגם כמובן לעזור לשמור על סביבה נקייה ובריאה מבחינה אקולוגית. המודעות בתחום עולה יותר ויותר בכל שנה וארגונים רבים מחפשים מנהלים של איכות הסביבה אז איזה אופציות של עבודה למעשה עומדות בפניכם. מנהל איכות הסביבה הוא הכרחי בכל גוף גדול כדי לשמור על התקנים והחוקים הנוגעים לתחום. על המנהל להיות אחראי על ניהול הסביבה, כמו כן, עליו לקשר עם הרשויות השונות והקהילה בסביבה שבה פועל ומתפקד הגוף המעסיק אותו.

בגופים כגון מפעלים שחלק מחומרי הגלם הינם רעילים או מייצרים פסולת, המנהל ממונה על האחסון טיפול בחומרים אלה ושמירה על אוויר נקי. על המנהל להיות בקיא בכל התקנות והחוקים הקשורים לשמירה על הסביבה ולהתעדכן בחוקים והתקנות המתחדשות כל הזמן, כמו כן, חשובה מאוד ההכרה עם החומרים בהם משתמש המוסד בו מועסק המנהל.

בעל התפקיד יהיה ממונה גם על כתיבה והפצה של הנהלים, לכלל העובדים ושאר המנהלים של התחומים האחרים, הינו יהיה אחראי גם על הדרכה והסברה בנושא לשאר העובדים. עליו להיות ערוך לסיכונים ומצבי חירום הנוגעים לנזקים סביבתיים, ותוכנית פעולה בכל מצב חירום אשר עלול להיגרם. אמור תוכלו למצוא עבודה בתחום במקומות שונים ומגוונים, החל ממפעלים, משרדים גדולים, רשויות ממשלתיות, ארגונים ירוקים, חברות בנייה.

התמקצעות בתחום הסביבה

כדי לבצע את העבודה כראוי הנכם זקוקים לא רק לכישרון של מנהל אלה הכרה מעמיקה עם תחום איכות הסביבה, וזיקה אמתית לתחום. אם אתם בעלי תואר בהנדסת מכונות, כימיה, חומרים, או סביבה, ביולוגיה ועוד. זו הוא ללא ספק יתרון עבורכם. למרות שאין זה הכרח. ישנם פרויקטים רבים לאיכות הסביבה בהם ניתן להשתתף גם בהתנדבות מה שיעזור לכם יותר להבין את התחום, ויסייע לכם בכתיבת קורות חיים.

התחום הינו כל כך רחב שתוכלו לבחור אם מעניין אתכם תחום האזרחות והחינוך לשמירה על איכות הסביבה, חקלאות, רעלים ומזהמים, טבע ועוד. מלבד עבודה בגופים גדולים אשר מנסים להישמר מזיהום הסביבה תוכלו גם למצוא עבודה באתרי הטמנת פסולת, שזו היא למעשה תשתית לאיכות הסביבה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן