ניתוח הגדלת חזה

עבודה כמומחה לכירורגיה פלסטית

על מנת לעבוד בכירורגיה פלסטית יש לעשות תואר בלימודי רפואה באוניברסיטה כל שהיא בארץ או בחו"ל על מנת לקבל תואר ראשון של "דוקטור לרפואה". לימודי רפואה נמשכים 8 שנים כאשר בסיומם הסטודנט מתחיל את תקופת ההתמחות שלו בבית חולים כלהוא בארץ. יש להחור את סוג ההתמחות שרוצים לעבור ובמקרה של מנתח פלסטי ההתמחות היא בכירורגיה פלסטית, אפשר לעבור את ההתמחות בבית חולים בחו"ל גם כן. תקופת ההתמחות נמשכת כ 7 שנים במחלקת הפלסטיקה בבית החולים וליחר מכן יש לעשות בחינות הסמכה ברפואה אסתטית בעל פה ובכתב ולכתוס עבודות מחקר בנושא שבו הוא בוחר בתחום הרפואה הפלסטית.

השתלמויות במהלך תקופת ההתמחות

תקופת ההתמחות בבית החולים לא מתקמדת בבית חולים אחד אלא במספר בתי חולים, כאשר המטרה היא לעבוד עם מספר רופאים ומנתחים וללמוד ולקבל השראה ממנתחים שונים וכך להתרשם איך כל אחד ואחד עובד. המתמחה צריך לעבור השתלמויות שמטרתן לחזק את הידע במחלקות שונות של כירורגיה פלסטית בבתי חולים, אפשר גם לעבור השתלמות שיחידה שעושה מחקר מסוים בתחום.

ניתוח הגדלת חזה

קריטריונים שבהם הכירורג הפלסטי צריך לעמוד

על המנתח הפלסטי לעבור בחינות הסמכה ומספר ניתוחים פלסטיים שעוברים בהדרכה לאחר מכן המועצה המדעית של משרד הבריאות מכירה במתמחה כמומחה והסטאטוס שלו משתנה למומחה לכירורגיה פלסטית. למרות הכל יש תמיד לבדוק את תקופת ההכשרה של הרופא, באיזה בית חולים והאם הוא סיים את תקופת ההתמחות וכל מה שנדרש על מנת להפוך למנתח פלסטי מומחה.

תעסוקה בתחום הרפואה הפלסטית

בדרך כלל לאחר שהמתמחה מקבל הכשרה ומסיים את תקופת ההכשרה ואת המבחנים הנדרשים לרוב הרופאים יש מרפאה משלהם כאשר הם גם עובדים במקביל בבתי חולים שם הם מבצעים ניתוחים פלסטיים ומשמשים חלקם כסגנים של מנהלי יחידות או מנהלים יחידות לכירורגיה פלסטית בעצמם. רופאים פלסטיים צריכים להתעדכן באופן מתמיד בחידושים בתחום הרפואה, להשתתף בכנסים ואף להרצות בכנסים גם בתקופת ההתשלמות. רובם כותבים ומשתפים את המחקרים ושיטות עבודה בספרות הרפואה הבינלאומית.

תחומים בכירורגיה הפלסטית

עולם רפואה האסתטית והפלסטית מתחלק למספר תחומים שונים של ניתוחים. ניתוחי חזה שבם הניתוחים הפלסטיים הם ניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה והחלפת שתלים. ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף כמו מתיחת בטן, ניתוח להרמת עפעפיים, מתיחת פנים עם חוטים וטיפולי בוטוקס וניתוחי פנים כמו ניתוח אף והצמדת אוזניים. ישנם גם טיפולים אסתטיים שאינם דורשים ניתוח כמו לדוגמה, הסרת שיער בלייזר והסרה של נגעי עור למיניהם. בתחום הרפואה הפלסטית ישנם טיפולים אסתטיים שמבצעים בהזרקה כמו טיפולי בוטוקס לעיצוב ופיסול הפנים והזרקות של חומצה היאלורונית ועוד.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן