חנות מוצרי תינוקות

עבודה כמוכר בחנות למוצרי ילדים ותינוקות

מי שרוצה לעבוד בעבודה גמישה, עם לקוחות וליהנות מפוטנציאל רווח גבוה, יכול לעבוד ולהיות מוכר בחנות למוצרי ילדים ותינוקות. אולי נשמע לכם שהעבודה הזו לא כל כך אטרקטיבית אך המאמר הזה יסביר לכם הכל עליה. נסביר לכם מדוע מדובר על עבודה מגוונת ומיוחדת, למי היא מתאימה ועוד כמה פרטים חשובים.

מה כוללת עבודה בחנות למוצרי ילדים?

לפני שנתחיל להסביר לכם למה העבודה טובה ולמי היא אולי לא תתאים, צריך להבין מה היא בכלל כוללת. עבודה בחנות למוצרי ילדים ותינוקות יכולה להיות עבודה מגוונת מאוד שכוללת גם סיוע לאנשים שנמצאים בחנות וכמובן גם עמידה בקופה או ניהול החנות. למעשה מלבד תפקידי הנהלה, רוב העובדים יעשו רוטציה ביניהם כדי לגוון. מידי פעם תהיו בקופה, מידי פעם תהיו במחסן ומידי פעם תעזרו ללקוחות ותעזרו להם לקנות את המוצרים שהם צריכים, וכמובן תנסו למכור להם כמה שיותר. העבודה מעניינת גם אם אתם לא מכירים מותגים של תיקי גן מעוצבים לילדים או יצרני עגלות מוכרים.

למי יכולה להתאים עבודה בחנות כזו?

כדי לדבר על ההתאמה של המשרה לעבודה יש צורך להבין כמה דברים. ראשית, העבודה בחנויות מוצרי ילדים ותינוקות יכולה להיות שונה מאוד מחנות לחנות. יכול להיות שבחלק מהחנויות בתפקיד אחד בלבד ויכול להיות שבחלק אחר תעבדו בתפקידים מאוד ספציפיים שבכלל לא יהיו בחנויות אחרות, אולי כי הן קטנות יותר. שנית, יש לזכור כי ההתאמה יכולה להתבטא גם בתכונות אופי וגם בדרישות התפקיד מבחינת שעות. מבחינת השעות ומאפייני העבודה, היא מתאימה לצעירים אחרי צבא ולעתים אפילו לפני, לאימהות שמחפשות עבודה במשרה חלקית או מלאה, סטודנטים ועוד קהל יעד רחב. חנות מוצרי תינוקות

מה תכונות האופי הנדרשות לעבודה?

התאמה לעבודה היא בעיקרה עניין של תכונות אופי וחיבור למקום העבודה ופחות עניין של שעות וזה הזמן לדבר על הפרמטרים הללו. עבודה כמוכר בחנות למוצרי ילדים ותינוקות דורשת קודם כל תודעת שירות גבוהה. אי אפשר להתעלם מהעובדה כי אנשים שמגיעים לקנות מוצרי ילדים ותינוקות הולכים לבזבז כסף רב, בין אם הם יחליטו לקנות אופניים לתינוקות ב-600 שקלים או עגלת תינוק ב-3000 שקלים. לכן יש צורך לדעת כיצד להתייחס ללקוח ולהעניק שירות אדיב ומחויך, יש צורך גם להיות אמין מול הלקוח וכמובן גם לזכור כי צריך להיות כריזמטיים ולדעת איך למכור כמה שיותר פריטים.

מה פוטנציאל השכר בעבודה בחנות?

בסופו של דבר עבודה כמוכר לא באמת מכילה איזה שהוא רף שכר. כדי לתמרן אתכם למכור, כל חנות למוצרי ילדים ותינוקות שבה תעבדו תספק לכם שכר בסיס לפי שעה, שכר שכמובן יהיה גבוה יותר אם תיאלצו לעבוד ביום שבת או חג, וכמובן בונוסים על מכירות. בסופו של דבר המכירות יכולות להיות גבוהות מאוד בחודש ותקבלו עליהם עוד בונוסים של עובד מצטיין, זאת בנוסף לבונוסים הרגילים. המשכורת שלכם יכולה להיות בחודש אחד 5000 ובחודש אחר 12 אלף שקלים, הכל תלוי כמה תמכרו. יש עונות שבהם יש מבצעים ואז הישראלים יוצאים לקנות ואז המשכורות צפויות להיות גבוהות יותר.

כיצד ניתן למצוא עבודה כמוכר בחנות?

לא תהיה לכם בעיה למצוא עבודה בחנות למוצרי ילדים ותינוקות ואם יש לכם ילדים, יש לכם יתרון. אם אתם מכירים את המותגים השונים ואת סוגי המוצרים, כמו למשל סוגי תיקי גן מעוצבים לילדים או ההבדלים בין אופני שיווי המשקל שמיועדים לילדים, יתלהבו מכם יותר בריאיון העבודה והסיכוי שלכם להתקבל יעלה מאוד.

דילוג לתוכן