הסעות בירושלים

עבודה בתור סדרן בחברת הסעות

האם אתם מחפשים עבודה בתנאים נוחים יחסית, שגם דורשת כושר ניהול וארגון? אם כך, אולי כדאי לפנות אל חברת הסעות ברחבי הארץ, על מנת שתוכלו לעבוד בתור סדרנים! אולם, מה בעצם התפקיד של הסדרן בחברת ההסעות? מדוע זו נחשבת לעבודה מתגמלת יחסית? ואיך זה שמדובר על עבודה שיכולה להתאים לאוכלוסיות מגוונות יחסית? בואו להכיר את אופי התפקיד.

היתרונות והתכונות של המשרה

  • תפקידו של הסדרן – התפקיד של סדרן בחברת ההסעות הוא בעצם לנהל את המשמרות ואת כל יומן האירועים של החברה. אם תתקבלו לעבוד במסגרת של חברת הסעות בירושלים, אתם תצטרכו לקבוע את המשמרות לכל הנהגים על פי ההזמנות השונות. אתם תצטרכו להתאים בין נהג להזמנה לפי סוג ההכשרה והניסיון שלו, ולפי כמות המשמרות שהוא קיבל באותו שבוע או חודש. אתם תצטרכו גם להיות תמיד בקשר עם הנהג בזמן הנסיעה, ולשמוע ממנו האם יש בעיות, האם הוא הגיע ליעד, וכיו"ב. אתם בעצם הגורם המתווך והחשוב בין חברת ההסעות, הנהג, והלקוחות.הסעות בירושלים
  • אופי העבודה – ברוב המקרים, העבודה בתור סדרנים בחברת הסעות היא עבודה במשמרות, ולא במשרה מלאה. לעתים יציינו שמדובר מלכתחילה על עבודה במשרה חלקית במסגרת של חברת הסעות בירושלים. מדוע זו עבודה חלקית במשמרות? כי לרוב מדובר על עבודה מסביב לשעון (יש הרי גם הסעות שיוצאות בשעות הלילה ובסופ"שים), ולכן תמיד צריך שיהיה מישהו זמין, ואופי העבודה מחייב משמרות.
  • למי זה מתאים? – באופן כללי, כל אדם שמשרה חלקית ועבודה במשמרות מתאימה לו, יוכל למצוא יתרונות רבים בעבודה בתור סדרן. על כן, אין זה מפתיע לגלות שלא מעט חיילים משוחררים וסטודנטים מוצאים במשרה הזו פתרון נוח במיוחד. כך אפשר לשלב בין לימודים וחיי חברה לבין עבודה מתגמלת. לא מעט פנסיונרים שמחפשים עבודה במשרה חלקית שתהיה נוחה, אף הם עובדים בתור סדרנים בחברות ההסעות.

אז מה עוד כדאי לזכור?

שימו לב שמי שמצליח לעבוד כסדרן של חברת הסעות בירושלים, יוכל להמשיך ולהתקדם בחברה לרמות גבוהות יותר, ולעתים אפשר גם להתקדם משם למשרה בחברות התחבורה הציבורית.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן