פינוי פסולת

עבודה בפינוי פסולת

למה כדאי לעבוד בפינוי פסולת?

פינוי פסולת אולי נשמעת לכם כמו עבודה קשה ומבישה אך למעשה היא יכולה להיות שונה לגמרי ממה שאתם חושבים. פינוי פסולת בניין או פסולת מהתעשייה ועסקים, יכולה להיות משימה די פשוטה כאשר יש ברשותכם את הכלים המתאימים לכך, כמו למשל משאית פינוי פסולת גדולה וכף מכנית, וכמובן את הניסיון הדרוש. בהתחלה כל עבודה יכולה להיות קשה אך פינוי פסולת היא עבודה בשטח, לא משרדית, כזו שיכולה לעבור מהר מאוד וגם התחושה שהאזור נקי אחרי שהייתם בו היא תחושה נפלאה. כל אלו מצטרפים לשכר המתגמל של פינוי פסולת, כאשר השכר יכול להגיע למעל 15 אלף שקלים בקלות.

פינוי פסולת

האם יש גם חסרונות בעבודה?

אין ספק שהשכר המתגמל יכול להיות הנקודה החיובית הגדולה ביותר בעבודת פינוי פסולת אך חשוב לזכור שלכל דבר טוב יש גם חסרונות. אמנם מדובר בעבודה מתגמלת מאוד אך אתם גם תעבדו קשה מאוד, גם מבחינה פיזית לעתים קרובות וגם מבחינת שעות העבודה. לא פשוט לעבוד במשמרות אך כך עובדים בתחום זה, כיוון שפינוי פסולת בניין ומהתעשייה יכולה להתבצע בכל שעה, כולל בשעות הלילה בהם הפועלים עוד נמצאים באתרי הבנייה והמפעלים כמובן ממשיכים לפעול כרגיל. כמו כן חשוב לזכור כי החברה לא תמיד מפרגנת לאנשים שעובדים בעבודות מסוימות ויכול להיות שזה יפריע לכם.

כיצד אפשר להתחיל לעבוד?

אם אתם רוצים להתחיל לעבוד בפינוי פסולת אתם צריכים ליצור קשר עם אחת החברות. יש מגוון רחב של תפקידים בעבודה זו, כאשר אתם יכולים להיות ממייני פסולת באתרים מורשים, אתם יכולים להיות נהגי משאיות פינוי פסולת ואתם גם יכולים להיות מהצוות שמגיע למקום ועוזר בפינוי. בסופו של דבר התפקידים לא יהיו דומים זה לזה ולעתים הם ייראו לכם שונים ברמת הקושי שלהם, אך עם הזמן תוכלו להתקדם עוד ועוד עד אשר תגיעו לתפקיד שמתאים לכם. בדרך כלל לעבודה כזו ניסיון יכול לעזור אם כי הוא פחות משמעות מתפקידים אחרים. מה שחשוב באמת היא המוטיבציה שלכם ללמוד ולעבוד.

כיצד אפשר להתחיל דרך עצמאית?

אנשים רבים התחילו כשכירים בחברות פינוי פסולת ומהר אמוד הבינו את התחום ופתחו חברה משלהם. אמנם לעצמאי יש יתרונות רבים ואם הוא טוב אז השכר יהיה הרבה יותר גבוה, אך חשוב לזכור כי יש גם חסרונות. לא יהיה פשוט לקנות את כל הציוד, לא יהיה פשוט לנהל עסק גם ברמה הלוגיסטית וגם מבחינת כוח אדם, יש צורך לשווק את עצמכם ולהיות טובים ללקוח אפילו שבהתחלה השכר יהיה נמוך יותר כדי שיכירו אתכם, וכן הלאה. אם אתם רוצים לפתוח בדרך עצמאית כדאי שתהיו מוכנים לזה היטב כי השוק עמוס בחברות פינוי פסולת וצפויה לכם תחרות לא פשוטה בכלל.

דילוג לתוכן