עבודה בחו"ל בתחום המכירות לסטודנטים

סטודנטים בישראל מתמודדים עם קשיים רבים כמו שכר לימוד גבוה, יוקר המחיה, שכירויות גבוהות בכל הערים והאזורים בארץ, ובמקביל בגלל עומס בלימודים ומבחנים רבים הם מתקשים לעבוד ולעמוד בכל ההוצאות. כאשר מסיימים את שנת הלימודים רוב הסטודנטים מחפשים עבודה רווחית, אך במקומות רבים משלמים רק שכר סטודנטים זעום, כך שכמעט ובלתי אפשרי לחסוך כסף לקראת שנת הלימודים הבאה.

לכן, סטודנטים רבים מחפשים פתרונות תעסוקה גם מעבר לים, אחת האפשרויות הקורצות ביותר עבורם היא עבודה במכירות בחו"ל. יש מגוון אפשרויות תעסוקה בתחום המכירות מעבר לים, בעיקר במדינות המערב כגון ארה"ב, קנדה, גרמניה, הולנד ובמגוון יעדים נוספים, ביניהם סינגפור ודרום אפריקה. חשוב לציין כי עבודה בחו"ל בתחום המכירות לסטודנטים מתאימה לכולם, חשוב לשלוט בשפה האנגלית ומומלץ לדאוג לאישורי עבודה או להחזיק באזרחות זרה המאפשרת לעבוד בלי להסתבך עם רשויות ההגירה ביעד בו עובדים.

למה כדאי לסטודנטים לעבוד במכירות בחו"ל?

יש מבחר רב של אפשרויות תעסוקה לסטודנטים בחו"ל, עם זאת ישנן חברות הדורשות התחייבות לעבודה ארוכת טווח, אופציה זו אינה מתאימה לסטודנטים. מעבר לכך, רק במכירות ניתן לעבוד תקופה קצרה ולהרוויח הרבה כסף כדי לממן את שכר הלימוד לשנת הלימודים הבאה ולחסוך כסף גם לחיי היומיום כך שניתן יהיה לשמור על איכות חיים גבוהה, לבלות וליהנות מהחיים בתקופת הלימודים. יש שתי אפשרויות עיקריות לעבודה בתחום המכירות:

● עבודה בעגלות- יש חברות רבות המציעות לסטודנטים לעבוד במכירות בעגלות, העבודה אינה מתאימה לכל אחד ומחייבת התמדה ונחישות על מנת להצליח. העבודה קשה ומאומצת אך מי שמצליח בה והוא בעל כושר שכנוע יכול להרוויח שכר נאה.

● מכירות בחנויות בוטיק- עבודה לסטודנטים כמוכרים בחנויות בוטיק יוקרתיות הממוקמות בקניונים מובילים בחו"ל במיקומים אטרקטיביים היא האופציה המשתלמת ביותר. העובדים זוכים לתנאים מעולים הכוללים מגורים בדירה מרווחת ומאובזרת היטב, יחד עם צעירים נוספים מישראל. הסטודנטים מקבלים אחוזים גבוהים מכל מכירה ויכולים ליהנות משכר גבוה עליו רק ניתן לחלום בישראל.

עובדים, מבלים ונהנים

עבודה בחו"ל בתחום המכירות לסטודנטים מאפשרת להם לעבודה קשה, להרוויח הרבה כסף בפרק זמן קצר יחסית, לבלות במחיצת צעירים נוספים מישראל וליהנות מחיים במדינה מערבית מודרנית המציעה שפע מסעדות מעולות, ברים טרנדיים, מועדונים מדהימים וחיי לילה סוערים במיוחד.

העבודה במכירות בחנויות בוטיק מאפשרת לסטודנט לרכוש גם ניסיון רב בתחום המכירות והשיווק מאחר ועליו להפגין כישורים מעולים כדי להצליח בעבודה. חשוב לדעת כי חברה מקצועית מלווה את הסטודנטים לכל אורך תקופת העסקתם, ומסייעת להם לרכוש את הידע הנדרש כדי להצליח במכירות בחו"ל, בנוסף זוכים לתנאים מעולים וכמובן לשכר אטרקטיבי.

לסיכום, סטודנטים המעוניינים להרוויח כסף טוב וליהנות מעבודה משתלמת ומאתגרת בחו"ל מוזמנים להצטרף לצוות המנצח של חברה המתמחה במכירות בחנויות בוטיק ברחבי העולם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן