גורג

מטפלת לנסיך ג'ורג'

רבים מאיתנו חולמים על מגורים בתוך ארמון. אך היות וסביר להניח שלא נגלה קרבה משפחתית למלכים ונסיכות, כדאי להתחיל מהבסיס ולשקול השתלבות במשרה מבטיחה ומרתקת: מטפלת לנסיך ג'ורג'.

המשרה מתאימה למי שרוצה להיות קרוב אל הנסיך הבריטי ויליאם ואל רעייתו החיננית קייט מידלטון. מאז לידת בנם המשותף ג'ורג' הקפיד הנסיך על נאמנות לאישה שגידלה אותו, אך לאחרונה היא הודיעה על פרישה ויציאה לפנסיה. הודעה זו נתנה את האות לחיפוש אחר האומנת המושלמת עבור הנסיך המלכותי.

איך אפשר להתקבל לעבודה?

הנסיך ג'ורג' גר עם הוריו בארמון קנזינגטון, הנמצא ברובע המלכותי צ'לסי שבעיר לונדון. הדרישה הבסיסית עבור המשרה היא סביר להניח אנגלית כשפת אם, אך גם מגורים בקרבת מגורים, והיכרות עם המורשת והתרבות הבריטית יכולה לעזור. מעבר לכך, בית משפחת המלוכה מקבל לשירותיו רק מטפלים מנוסים ומקצועיים עם הכשרה מוכרת. יש חברות כוח אדם העוסקות בגיוס עובדים עבור משרה מן הסוג הזה, וכל בקשה נבדקת בצורה פרטנית.

יש עוד כמה דרישות עליהן צריך לענות על מנת להתקבל למשרה:

–          ממלכתיות ומראה ייצוגי

–          הקפדה על הלכות נימוסין

–          היכרות עם בית המלוכה

–          נכונות לטייל מסביב לעולם עם ויליאם וקייט

–          גמישות בשעות העבודה וימי החופשה

יתרונות וחסרונות של המשרה

היתרון הברור של משרת מטפלת לנסיך ג'ורג' הוא כמובן התנאים הנוחים. מגורים בארמון לא יכולים להיות רעים, אפילו בשביל מטפלת שצריכה להיות זמינה במשך 24 שעות ביממה. מעבר לכך, המטפלת נחשפת אל הסודות הכמוסים ביותר של בית המלוכה. בבוא העת יכולה המטפלת לכתוב ספר או לספר את חוויותיה באחת מתוכניות האירוח הפופולאריות בממלכה.

אך לצד כל היתרונות, סביר להניח שמטפלת לנסיך ג'ורג' צריכה להתמודד גם עם לא מעט חסרונות. ראשית, משפחת בית המלוכה ידועה בקפריזות שלה כלפי עובדים ובכלל. שנית, העבודה עם נסיך עלולה להפוך לסיוט. ילד שנולד בתור נסיך לא תמיד שומר על הגבולות המוגדרים או מקשיב להוראות של מבוגרים ממנו. זו היא ללא ספק משרה מאתגרת ומיוחדת, אולם היא לא מתאימה לכל אחד וצריכים ממש לאהוב את הממלכה הבריטית על מנת להשתלב בה בהצלחה.

דילוג לתוכן