plumer

מה ההבדל בין אינסטלטור ושרברב?

אינסטלטור הוא נותן שירות שמתמחה באינסטלציה ולכן אין הבדל בינו לבין שרברב. המונח "שרברב" למעשה מייצג את המילה אינסטלטור בעברית, אך ניתן להשתמש בשני הביטויים.

ההוכחה לכך שאין הבדל בין הביטויים הקיימים בעברית באה לידי ביטוי במגוון השירותים שניתנים על ידי אנשי המקצוע בתחום:

פתיחת סתימות

כל אדם עם הכשרה באינסטלציה יכולה להציע שירותי פתיחת סתימות. קבלני אינסטלציה מוסמכים עם ניסיון של מעל 10 שנים גם יוזמנו בדרך כלל לבצע עבודות מול קבלנים ומוסדות גדולים, אך פתיחת סתימות ללקוחות פרטיים מבוצעת על ידי שורה ארוכה של שרברבים עצמאים.

תיקון פיצוצי צנרת

אחד השירותים החשובים ביותר של אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה הוא תיקון פיצוצי צנרת. בניגוד לסתימה בביוב שאותה אפשר בחלק מהמקרים לפתור לבד, התיקון של פיצוצי צנרת מחייב שילוב יוצא דופן בין ניסיון, מקצועיות ואמינות. יש גם צורך בשימוש בארגז כלים ייחודי כדי לתקן פיצוצי צנרת ולמנוע מהבעיה לחזור.

שרברבות תברואתית

על אף השם המטעה, שרברבות תברואתית היא שירות שאותו אפשר להזמין מכל אינסטלטור עם הסמכה. שירותים אלו כוללים בין היתר איתור נזילות במצלמה תרמית ובאמצעים מתקדמים נוספים, הכנה למכונת כביסה או מדיח כלים, הגברת לחץ מים במוסדות ובניינים, תיקון משאבות, שיפוץ חדרי רחצה ושירותים ותיקון דוודים ומערכות סולאריות במפעלי תעשייה.

plumer

איך בוחרים אינסטלטור?

הדרך הנכונה להזמין שרברב היא לא להתייחס למונחים הסמנטיים, אלא לבדוק לעומק את סוג השירות שהוא מציע. כך לדוגמא ניתן לבדוק איזו הסמכה יש לאותו שרברב והאם הוא מחזיק בניסיון ספציפי בכל הנוגע למתן שירותים עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי או הציבורי. בנוסף, כדאי לאסוף המלצות על אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ולהשתמש בהן כדי להשוות בין שרברבים. כך מונעים הוצאות מיותרות ומבטיחים מקסימום תועלת מהשירות.

לסיכום, המונחים אינסטלטור ושרברב מתייחסים בדיוק לאותו איש מקצוע. הם מתארים אדם שמוסמך לפתור בעיות צנרת, לפתוח סתימות, לתקן פיצוצים ולבצע שרברבות תברואתית. את אנשי המקצוע מהתחום בוחרים לפי ניסיון ועל סמך המלצות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן