אורתופדיה

לימודי רפואה עם התמחות באורתופדיה

חולמים על לימודי רפואה עם התמחות באורתופדיה? מדובר באחת ההתמחויות המבוקשות והמאתגרות ביותר בתחום הרפואה, אך בסופה מובטח לכם מקצוע מרתק והכנסה חודשית קבועה וגבוהה במיוחד. ריכזנו עבורכם את כל מה שכדאי לדעת על התמחות באורתופדיה.

הכינו עצמכם למסלול ארוך

המסלול של לימודי רפואה, בארץ ובכלל, הנו אחד מן המסלולים האקדמיים הארוכים ביותר. אורכו נפרש על פני שש שנים, כאשר עם סיום הלימודים עומדת בפני הסטודנט שנה נוספת של סטאז'. מי שמעוניין להמשיך לאחר סיום הלימודים להתמחות ייעודית בתחום האורתופדיה יידרש להתחייב להתמחות באורך של כשבע שנים נוספות, מה שהופך את מסלול הלימודים וההכשרה כולו למסלול באורך של 14 שנים. אל חשש, אם זהו החלום שלכם – בסוף הדרך הארוכה תהיו מוכשרים לעסוק במקצוע עליו חלמתם תמיד.

אילו תחומים מקיפה ההתמחות באורתופדיה?

התמחות זו נועדה להכשיר את הרופאים הצעירים לעסוק בעתיד באופן עצמאי בתחום זה, אשר עוסק במחלות ופגיעות במערכת העצמות והשרירים שבגופנו. לאור זאת, ההתמחות מקיפה את כל תחומי הענף הרלוונטיים. בין התחומים הנלמדים תוכלו למצוא טיפול בכל חלקי הגוף הרלוונטיים (גב, ברכיים, ידיים, כפות ידיים וכו'), תוך מתן דגש על טיפול בשברים, נקעים, חבלות, דלקות, מחלות וטראומות נוספות שעשויות להיגרם לגוף. פגיעות אורתופדיות יכולות להיות מולדות או נרכשות, מה שמחייב התייחסות שונה לאופן הטיפול בהן.

הכשרה על מגוון הכלים המתקדמים ביותר

במסגרת הלימודים וההתמחות בתחום, כוללת ההכשרה באורתופדיה גם היכרות עם מגוון הכלים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. כדי לבצע את עבודתו כשורה, כל אורתופד צריך להכיר למשל את כלי הדימות העומדים לרשותו המאפשרים לצלם או להדמות את אזור הפגיעה וכך להתאים את הטיפול הרלוונטי באותו מקרה. מסגרת זו מפגישה את המתמחים עם רופאים מומחים בתחומם, אשר שמחים להעביר מן הידע והניסיון הרב שצברו לאורך השנים אל הדור הבא שצפוי להיכנס בקרוב לנעליהם.

בעבור מי מתאים המסלול של התמחות באורתופדיה?

המסלול מתאים בעבור מי שהשלים את לימודי הרפואה שלו ומעוניין לעבוד בעתיד בתור רופא אורתופד מומחה. הסטודנטים הצעירים לרפואה נחשפים לאורך שנות הלימודים האקדמיים שלהם למגוון ענפים שונים – מרפואה פנימית, דרך כירורגיה, גניקולוגיה ופסיכיאטריה, וכלה באורתופדיה. מדובר בהתמחות אשר מיועדת למי שמוצאים אתם מוקסמים ממערכות השרירים והעצמות שבגוף האדם.

רופא אורתופד מומחה משתכר שכר נאה במיוחד

אין זה סוד שרופאים בישראל אשר מספקים שירותי רפואה פרטית משתכרים שכר נאה במיוחד. כך, רופא אורתופד מומחה הנו מן הרופאים המבוקשים ביותר ברפואה הפרטית – מה שהופך את המקצוע המדובר למבוקש עוד יותר בקרב הסטודנטים המסיימים בקרוב את לימודיהם האקדמיים. כמובן שמלבד בשוק הפרטי, כל אורתופד יכול להשתלב גם במערכי הרפואה הציבורית ולספק שירות במסגרת קופות החולים ובתי החולים הציבוריים בישראל. כמובן שהשכר הנאה הוא איננו סיבה מספקת כדי לפנות לתחום זה, וכדאי לבחור בהתמחות בעיקר לפי מידת העניין שלכם בנושא שהיא מציעה.

אורתופדיה – הדרך לשנות את חייהם של מטופלים רבים

העיסוק בענף זה מאפשר לרופא המטפל לשנות מקצה לקצה את חייהם של המטופלים שלו. מי שסובלים מבעיות אורתופדיות מתמודדים עם בעיות אלו לרוב לאורך שנים רבות, שכן לא מדובר במחלות או בפגיעות שבאות וחולפות במהרה. טיפול אורתופדי מקצועי ואמין יכול להוביל לשינוי של ממש בחייו של אדם, מה שיותיר אותו מוקיר תודה לאותו אורתופד שאבחן אותו והתאים לו את הטיפול הראוי.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן