מוקד שירות

חייל משוחרר? בוא לעבוד במוקד שירות

חיפוש עבודה לאחר השחרור מהצבא מוכיח את עצמו כמשימה לא פשוטה כלל עבור רבים

שלב השחרור מהצבא הוא שלב שמוצא כל אחד מאתנו במקום אחר בחיים שלו, אך רבים מאתנו ניצבים בפני אותן הבעיות ואותם האתגרים. בשורה התחתונה, אנחנו אחרי חוויה אינטנסיבית ולא קלה כלל עבור רבים, ואנחנו רוצים רק לפרוק קצת עול וליהנות קצת מהחיים, אך לשם כך דרוש כסף שלרוב אין לנו לאחר השירות הצבאי שבו אנחנו מרוויחים מעט מאוד. לכן, אנחנו מחפשים עבודה שתהיה מצד אחד נוחה, מצד שני רווחית, ומצד שלישי תאפשר לנו גם ליהנות לא מעט מהחיים בתקופת השחרור ולחסוך מספיק לטיול או ללימודים. אחת האפשרויות הבולטות בהקשר זה היא עבודה במוקד שירות.

עבודה במוקד שירות היא עבודה איכותית, רווחית ונוחה עבור חיילים משוחררים

מוקד שירות

  • מהו מוקד שירות? מוקד שירות יכול להיות מוקד שירות לקוחות של חברה ספציפית אחת, כמו חברות הסלולר או התקשורת, ויכול להיות גם מוקד במיקור חוץ שמשמש מוקד שירות עבור לקוחות רבים. במוקד שירות עובדים טלפנים ומוקדנים, שמקבלים הכשרה בסיסית בתחומי העיסוק השונים של החברה אותה הם משרתים, עונים על שאלות, פותרים בעיות ולעתים אף עוסקים במכירות ובתמיכה טכנית. מוקד שירות הוא סביבה מתקדמת, עם מרכזיות איכותיות המחברות את המוקדן ללקוח, לאחמ"ש, למוקדנים האחרים ולמנהלים.
  • מדוע זה כדאי? עבודה במוקד שירות היא עבודה רווחית ונוחה ביותר עבור חיילים משוחררים. הידע המקצועי הנדרש כרקע לעבודה זו הוא מינימלי – את תפעול המרכזיות לומדים בדקות, והשאר פשוט ביותר – והעבודה עצמה היא בתנאים נוחים, בכמות שעות נאה בכל יום, ובמשכורת בסיס שהיא אמנם דינמית ומשתנה מחברה לחברה, אך בכל מקרה היא מכבדת את המרוויח אותה.

במוקד איכותי עם סטנדרטים גבוהים ניתן להתקדם ולהצליח בסביבה מתקדמת

כמובן שלטווח הארוך אף אחד מכם לא חולם להקיף את עצמו במרכזיות ובמוקדי שירות כעיסוק, אך מדובר בעבודה שבה בהחלט ניתן להתקדם עם עבודה עקבית וקשה. עבודה כאחראי משמרת או אף כמנהל של מוקד שכזה היא עבודה רווחית ונוחה ביותר, שרבים מבינים שמתאימה להם גם דרך לימודים והתקדמות בחיים האישיים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן