דמות בדיסני וורלד

אתרי הנופש דיסני וורלד מעסיקים מאות אנשים, שתפקידם להסתובב בין המבקרים עם תחפושת של דיסני. אפשר למצוא תחפושות של כל הדמויות האהובות בפארקים השונים של החברה ברחבי העולם:

–          מיקי ומיני מאוס

–          דונאלד ודייזי דאק

–          פלוטו

–          אלאדין

–          ג'סיקה ראביט

–          טימון ופומבה

–          טרזן

–          פיטר פן

המשרה הזו מושלמת עבור חובבי הסרטים המצוירים. מלבד דיסני וורלד באורלנדו, ארצות הברית, אפשר להגיש מועמדות גם לאתרי הנופש בפריז, בטוקיו ובהונג קונג. אתר האינטרנט של חברת וולט דיסני מאפשר הגשת מועמדות בצורה פשוטה יחסית. יש לעקוב אחר ההוראות, למלא את הטופס באתר, ולצרף קורות חיים והמלצות רלוונטיות.

דרישות התפקיד והחסרונות

דרישות התפקיד הן היכרות עם סרטי דיסני, נכונות לעבודה פיזית מאומצת ושעות עבודה רבות. התגמול עבור המשרה נקבע פר שעה, והוא מתאים לבעלי יכולת משחק. התפקיד דורש לא מעט אינטראקציה מול ילדים, סבלנות ושירות אדיב. המבקרים אמנם לא רואים מי מסתתר מתחת לדמות, אך היא מייצגת את חברת דיסני כולה, ולכן עליה להתנהג בהתאם.

הקושי העיקרי במשרה הוא שמירה על כללי ההתנהגות הנוקשים של דיסני גם במהלך ימים קרים, חמים או ארוכים. הדמויות מפוקחות על ידי צוות של מנהלים, אשר מגדירים היטב את אופן ההתנהגות. הדמות חייבת לעמוד לרשות המבקרים לצורך צילום משותף, חיבוק או משחק. הדמות מסתובבת בכל רחבי האתר, ולכן המשרה דורשת לא מעט כושר גופני. זו עבודה שלא מתאימה למבוגרים, למי שסובל מקשיי נשימה, או למי שלא יכול להיות בתוך תחפושת בד שלמה לאורך זמן.

אפשרויות קידום ייחודיות

הפארקים ואתרי הנופש של חברת וולט דיסני מנוהלים על ידי מחלקה מיוחדת. פארקים אלו מגלגלים מאות מיליוני דולרים בשנה, והם עושים הכל על מנת לשמור על המוניטין וההצלחה. ילדים, נוער ומבוגרים מגיעים אל הפארקים כדי לגעת מקרוב בדמויות של דיסני, ולכן השתלבות במשרה דורשת תנאי קבלה מחמירים. מצד שני, היתרון הוא אפשרות להתקדם ולהתפתח בשדרת הניהול של דיסני. עובד מצטיין יכול להיות מקודם לאחראי על מתחם שעשועים, ליצור קשר אישי עם מנהלי הפארקים, ואפילו לבדוק אפשרות להשתתפות בסרט בתור מדובב או עוזר הפקה. אלו יתרונות שאפשר להשיג רק בעסקי השעשועים, ולכן כדאי לנצל אותם.

לסיכום, מי שרוצה לעבוד בתור דמות באחד מהפארקים של וולט דיסני מוזמן לפנות אל הנהלת החברה באמצעים המקובלים. בעתיד הקרוב לא צפויה החברה לפתוח פארקים בישראל, לכן כדאי לקחת בחשבון העתקה של מקום המגורים. בנוסף, יש להתכונן אל עבודה קשה הדורשת כישרון משחק, מוטיבציה ואהבה אמיתית לסרטים מצוירים.

דילוג לתוכן