מתדלק

בואו לעבוד בתחנת דלק ותרוויחו המון

צעירים אחרי צבא? מחפשים עבודה מעניינת, בשעות גמישות ועם אפשרות להרוויח הרבה כסף? בואו לעבוד בתחנת דלק ותוכלו ליהנות משורה ארוכה של יתרונות. הנה כמה הטבות שמגיעות יחד עם עבודה מן הסוג הזה:

א. עבודה מועדפת – כל עבודה בתחנות דלק מזכה במענק מטעם המוסד לביטוח לאומי. מענק חד פעמי ניתן לחיילים משוחררים משירות חובה, או למי שסיימו שירות לאומי בתקופה של 24 חודשים. יש צורך בעבודה למשך 6 חודשים בתחנת דלק כדי לקבל את המענק. מי שעובד פחות מהתקופה הזו יכול להיות זכאי למענק חלקי, אך עליו לעמוד בתנאים מסוימים. סכום המענק עומד נכון להיום על 9,550 ש"ח והוא עשוי להגדיל משמעותית את הרווח הכלכלי מהעבודה.

ב. תגמול לפי שעה – גם התגמול השעתי בתחנת דלק נחשב גבוה ביחס לעבודות אחרות שזמינות עבור צעירים וחיילים משוחררים. אפשר לעבוד בתחנת דלק במשרה מלאה, לשלב את העבודה עם לימודים או להגיע לכמה שעות בשבוע לצד עבודה נוספת. התגמול השעתי משתנה בין תחנות דלק שונות ברחבי הארץ.

ג. היכרות עם חלקי חילוף לרכב – הערך המוסף של עבודה בתחנת דלק הוא היכרות עם חלקי חילוף לרכב ולמעשה עם ענף המכונאות. העובדים צריכים לדעת על החלקים השונים, לעדכן את הלקוחות מתי לשים שמן ומים וכמובן למלא אוויר בגלגלים. עבודה בתחנת דלק היא לעיתים קרובות מקפצה לקריירה מתגמלת ומאתגרת בתחום של מכונאות רכב.

איך מרוויחים כסף מידע על חלקי חילוף לרכב?

מתדלק

מי שמגיע עם ידע על חלקי חילוף לרכב יכול לנצל אותו כדי לקבל משרה טובה יותר בתחנת דלק. הוא יכול להציע את עצמו כמנהל משמרת, או להשתלב בתפקידי שטיפת מכוניות, נהג מיכליות דלק, סיכאי וכמובן מתדלק. מגוון העבודות בתחנה גדול מכפי שנהוג לחשוב והוא עולה בקנה אחד עם הצרכים של צעירים וחיילים משוחררים.

לסיכום, תחנת דלק היא מקום עבודה שמציע יתרונות וערך מוסף עבור גברים ונשים בישראל. העבודה המועדפת מזכה במענק גבוה והתגמול המקורי לפי שעה נחשב אטרקטיבי. מעבר לכך, בתחנת דלק ניתן לצבור ידע על רכבים ומכונאות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן