יועץ מיזוג אוויר

עבודה כיועץ מיזוג אוויר

במדינת ישראל אין מבנה שלא נהנה ממיזוג אוויר כל עוד אנשים שוהים בו זמן לא מבוטל. אם מבנה יהיה ללא מיזוג אוויר יעיל, אף אחד לא יוכל להיות בו בחודשי הקיץ ולמעשה גם בחלק ניכר של ימות השנה. הבעיה היא שיש כל כך הרבה מערכות מיזוג אוויר שונות בימינו ונשאלת השאלה מה תהיה הטובה ביותר לכל מבנה. זו רק אחת מהמשימות שיועץ מיזוג אוויר יבצע עבורכם.

שוק גדול דורש ייעוץ

אם היינו צריכים לבחור מזגן לפני 20 שנים כל מה שהיינו צריכים לעשות זה להגיע לאחת מהחברות שמשווקות מזגנים במגוון דגמים או לבחור את מזגן כלשהו לבית ולעסק, לרוב על פי נתונים טכניים ומחיר, ואחרי כמה ימים הוא כבר היה פועל אצלנו. לרוב היינו משלימים עם העובדה שבזבוז החשמל שלו יהיה גבוה מאוד ואין מה לעשות עם זה. כיום, יש מגוון רחב של אמצעי מיזוג אוויר במערכות משוכללות כמו למשל VRF, מזגן מיני מרכזי או מזגן עילי ותחתי וכן הלאה. אפשר ללכת לאיבוד בתחום ללא ייעוץ ועל כן יועץ מיזוג אוויר נכנס לתמונה.

בשביל מה צריך יועץ מיזוג אוויר?

  • יועץ מיזוג אוויר שולט בכל תחום מערכו מיזוג האוויר. הוא מכיר את כולן בעל פה והוא יכול להסביר לכם כל מה שתרצו לדעת לגביהן כך שהוא יכול לעזור לכם לבחור את המערכת הכי טובה שיש. כל מערכת מיזוג אוויר תתאים יותר ללקוח אחר שכן אם אתם רוצים לקרר את הבית בקיץ ובדרך כלל המזגן יפעל משעות 7 בערב ועד 11 בלילה, מדובר במתאר שונה לחלוטין מאשר עסק שבו המזגן פועל 24 שעות ביממה ובטח מאשר אולם נוסעים או קניון.

 

  • יועץ מיזוג אוויר עוזר בתכנון המערכת. יש לו את הידע בהכנת התשתית והוא למעשה יכול לייעל את כל התהליך בצורה מושלמת. אין שום סיבה שתסתבכו בשום שלב בתכנון ובהקמה כולה כי היועץ מכיר את כל השלבים בסדר הטוב ביותר שיש ובתכנון לוח זמנים מדויק מאוד.

 

  • יועץ מיזוג האוויר גם מפקח על הטכנאים. שלא תתבלבלו, הוא לא מתקין בעצמו אלא רק מהווה המנהל של כל ההתקנה, אם תרצו הפה שלכם מול החברה או מול הטכנאים. הוא יודע מה אתם צריכים יותר טוב מכם, ובסופו של דבר הוא חוסך בעלויות ולכן משתלם למרות המחיר שהוא גובה.

 

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן